Jesteś tutaj: dietakapusciana.com.pl > Ciekawostki kulinarne > Przysmak filipiński

Zestaw ćwiczeń

Ćwiczenia zaczynamy od delikatnych niegwałtownych krążeń biodrami. Zestaw ćwiczeń Stajemy w pozycji w rozkroku, dłonie kładziemy na biodrach i zataczamy nimi 20 okręgów w prawą stronę, a następnie w lewą stronę również 20 okręgów. Stojąc dalej w rozkroku przechodzimy do skłonów. Staramy się pochylić tak, aby nasze dłonie czy palce dotknęły podłogi- na pierwszy dzień ćwiczeń wystarczy 10 powtórzeń. Następnie zaczynamy rozciągać mięśnie międzyżebrowe i mięśnie brzucha. Pozycja w rozkroku, unosimy najpierw prawą rękę do góry, a następnie wyginamy się maksymalnie w lewą stronę kilka powtórzeń i zmiana stron. Zestaw ćwiczeń Ćwiczenia na plaski brzuch są zazwyczaj każdemu dobrze znane, ponieważ są to pospolite brzuszki, ale ważne jest, aby wiedzieć jak je wykonywać. Ze stania przechodzimy w pozycję leżąca na plecach. Nasze nogi powinny być lekko ugięte w kolanach, a ręcę ułożone wzdłuż tułowia. Przy podnoszeniu się bardzo ważne jest, aby zrobić głęboki wydech, a przy opadaniu głęboki wdech. Nie można wstrzymywać oddechu, ponieważ wtedy ćwiczenia nie przynoszę określonych rezultatów. Zestaw ćwiczeń Na początek wystarczy zrobić 15 brzuszków, oczywiście każdego dnia ich ilość możemy zwiększać na przykład o 5.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.