Jesteś tutaj: dietakapusciana.com.pl > Przepisy na lekkostrwane posiłki > Caponata

Trening interwałowy

Specjaliści od fitnessu oraz odchudzania przez ostatnich kilka sezonów osobom chcących zgubić nadmierne kilogramy polecali głównie trening interwałowy. Polega on na tym, że osoba ćwicząca przeplata ze sobą ćwiczenia o zmiennej intensywności. Trening interwałowy może stosować praktycznie każdy. Wystarczy wybrać odpowiedni rodzaj aktywności. Weźmy pod uwagę bieganie. Interwały możemy stosować w ten sposób, że przez jedną minutę biegniemy a przez pozostałe cztery minuty podążamy marszem bądź lekkim truchtem. Wszystko zależy od naszej formy. Trening interwałowy jest dobry dla najbardziej zapracowanych. W zdecydowanie krótszym czasie pozwala pozbyć się nadprogramowych kalorii. Pozwala również zwiększyć wydolność swojego organizmu. Wysiłek o bardzo wysokiej intensywności przeplatamy więc wysiłkiem o niższej intensywności pozwalający organizmowi odpocząć. Trening interwałowy może trwać zaledwie pól godziny a i tak przyniesie spodziewane rezultaty. Lepiej też nie porywać się na stosowanie interwałów każdego dnia. Trening interwałowy najlepiej byłoby stosować trzy razy w tygodniu a i tak będziemy mogli cieszyć się bardzo dobrymi rezultatami.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.