Jesteś tutaj: dietakapusciana.com.pl > Odżywianie > Jak pobudzić się do życia wczesną wiosną

Trening aerobowy

Najszybsze efekty w odchudzaniu przyniesie nam przeplatanie treningu interwałowego z treningiem aerobowym. Trening aerobowy Wśród wielu mężczyzn pokutuje niesłuszne przekonanie, że trening aerobowy jest mało wydajny. Jak jednak wygląda trening aerobowy. Zazwyczaj mowa o godzinnej dawce biegania, jazdy na rowerku czy rolkach. Częstym błędem jest też stosowanie ćwiczeń aerobowych bez uprzedniego zjedzenia śniadania. Za wysiłek aerobowy owszem najlepiej jest zabrać się w godzinach porannych, należy jednak wcześniej zjeść śniadanie. Jak się również okazuje lepiej zamiast godzinnego wysiłku aerobowego stosować przerwy między wysiłkiem. Trening aerobowy Spalimy więcej tłuszczu jeśli po 30 minutach intensywnej jazdy na rowerku zrobimy sobie 20 minut przerwy. Należy też zdawać sobie sprawę z tego, że po pewnym czasie organizm przyzwyczaja się do danej aktywności fizycznej. Jeśli chcemy osiągnąć większe efekty musimy wydłużać sesje treningowe. Czasami warto też zrobić sobie dłuższą przerwę. Jeśli po pewnym czasie pomimo stosowania diety i aktywności fizycznej nasza waga zaczyna stać w miejscu to najlepsza pora na to by pozwolić sobie na jeden dzień w tygodniu maksymalnej wyżerki. Trening aerobowy To naprawdę działa.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.