Jesteś tutaj: dietakapusciana.com.pl > Porady > Bo zupa była za słona

Posiłki zdrowe i mało kaloryczne

To jaką zawartość kaloryczną posiadają poszczególne posiłki zależy również od sposobu ich przyrządzenia. Posiłki zdrowe i mało kaloryczne Najwięcej niezdrowych kalorii posiadają potrawy smażone na głębokim oleju. W trakcie smażenia z produktów uciekają również dobroczynne składniki odżywcze. Jeśli więc chcesz cieszyć się wartościowymi posiłkami, nie pozbawionymi witamin i minerałów musisz zastąpić tradycyjne smażenie – pieczeniem. Dobrym sposobem na przyrządzanie zdrowych posiłków jest pieczenie ich w rękawie. Gdy jednak nie przepadamy za potrawami pieczonymi możemy je smażyć ale w specjalnym naczyniu o nazwie wok Posiłki zdrowe i mało kaloryczne Jest to swego rodzaju głęboka patelnia, która pozwala na smażenie potraw z użyciem niewielkiej zawartości oleju. Taki sposób smażenia potraw sprawia, że nie nasiąkają one tłuszczem. Odchudzanie często połączone jest ze wzmożoną aktywnością fizyczną. Pod wpływem wysiłku z naszego organizmu wydalane są wszelkiego rodzaju toksyny. By móc przyspieszyć ten proces dobrze jest codziennie wypić co najmniej dwa litry wody. Lepiej też uważać na ilość spożywanych owoców. Zbyt duża ilość może przełożyć się na dodatkowe kalorie. Zwracamy więc uwagę ile kalorii ma dany owoc. Posiłki zdrowe i mało kaloryczne Sport, odpowiednie przyrządzanie posiłków – szczupła sylwetka jest w zasięgu Twoich możliwości.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.