Jesteś tutaj: dietakapusciana.com.pl > Dieta > Dieta zielona

Nabiał na śniadanie doda energii

Rezygnacja z produktów nabiałowych w codziennej diecie nie jest najlepszym pomysłem. Nabiał warto włączyć do swej diety już na etapie przyrządzania śniadania. Nie każdy za nabiałem, zwłaszcza w postaci mleka przepada. Z powodzeniem jednak mleko możemy zastąpić jogurtem bądź kefirem. Nabiał warto jeść głównie ze względu na sporą zawartość wapnia. Dzięki niemu możemy cieszyć się mocnymi zębami oraz kośćmi. Zresztą mleko z kawałkami owoców może być naprawdę przepyszne. Niekoniecznie też trzeba spożywać wyłącznie mleko z płatkami owsianymi. Możne je zastąpić suszonymi owocami czy nawet odrobiną gorzkiej czekolady. Na drugie śniadanie doskonałym pomysłem jest zażywanie jogurtów z dodatkiem owoców-malin, truskawek, czy suszonych owoców. Jak drugie śniadanie doskonale też będzie sprawdzał się chleb pełnoziarnisty z dodatkiem twarożku. Nikt też nie broni nam jedzenia mlecznych deserów w postaci koktajli z owsianki, banana czy miodu. Internet wręcz kipi pomysłami na sporządzanie zdrowego i smacznego śniadania, którego głównym elementem jest nabiał. Do produktów nabiałowych w postaci jogurtów, mleka najlepiej jest przyzwyczaić się jeszcze w okresie dziecięcym. Wszystkie mamy troszczące się o zdrowie swych pociech koniecznie powinny sporządzać śniadania na bazie nabiału.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.