Jesteś tutaj: dietakapusciana.com.pl > Witaminy > Witamina H

Marchew

To jedno z najpopularniejszych i najczęściej stosowanych warzyw w naszej kuchni. Marchew Możemy dodawać ją niemal do wszystkiego. Świetnie smakuje jako dodatek do sałatek, zup, dań głównych, a nawet ciastek. Zawsze jest smaczna, nie zależnie od tego czy podajemy ją na gorąco jako na przykład gotowana marchew do obiadu czy na zimno jako chrupiąca przekąska. Możemy ja kupić przez cały rok w każdym ze sklepów za niewielkie pieniądze. Marchew jest źródłem wielu witamin szczególnie beta-karotenu, który w wątrobie przechodzi proces przetwarzania i zamieniany jest na witaminę A, która zapobiega wielu chorobom oczu, chorobom wieńcowym. Marchew Specjaliści z dziedziny medycyny udowodnili, że

ludzie spożywający duże ilości marchewki pod różną postacią są mniej podatni na zachorowanie na raka płuc, raka szyjki macicy, schorzenia prostaty czy nawet nie zapadają na choroby jelit. Marchew również pozytywnie wpływa na koloryt naszej skóry i bierze udział w procesie odpornościowym naszego organizmu ze względu na zawartość witaminy C. Marchew Jak widać marchew jest skarbnica zdrowia i urody, dlatego powinniśmy dodawać ja do jak największej ilości naszych dań.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.