Jesteś tutaj: dietakapusciana.com.pl > Witaminy > Witamina B6

Jędrne pośladki

Te trzy ćwiczenia, które zostaną opisane poniżej pozwolą w ciągu 3 tygodni poprawić wygląd pośladków. Jędrne pośladki Na pewno dzięki nim Twoja pupa będzie okrąglejsza, a pośladki się uniosą do góry i będą jędrniejsze. Jeśli chcesz, aby efekt był jeszcze lepszy to wchodź jak najczęściej po schodach oraz gdy stoisz na przykład na przystanku lub w kolejce w super markecie napinaj mięśnie pośladków i rozluźniaj po 5 sekundach. Bardzo ważne jest, aby nie wykonywać tych ćwiczeń codziennie, a trenować co drugi dzień, oraz żeby robić po 2 -3 serie ćwiczeń, a między nimi robić maksymalnie 30 sekundową przerwę. Pierwszym ćwiczeniem są przysiady w rozkroku z podskokiem. Jędrne pośladki Ręce wyciągamy przed siebie,

stojąc na baczność wykonujemy podskok do góry, a przy lądowaniu nasza pozycja powinna być w rozkroku. Następnym ćwiczeniem jest wypchnięcie bioder i prostej nogi w górę w oparciu. Kładziemy się na plecach, ręce układamy wzdłuż tułowia, nogi zgięte w stawach kolanowych. Ta noga, która jest oparciem powinna być maksymalnie dociągnięta do pośladków. Następnie unosimy nogę do góry i unosimy biodro, po kilkunastu powtórzeniach zmieniamy strony. Ostatnim ćwiczeniem jest unoszenie nogi w górę po pozycji „na czworaka”. Jędrne pośladki Klękamy opierając dłonie na podłodze, następnie unosimy prawą nogę do góry i lewą rękę do przodu, a potem zmiana lewa noga w górę, a prawa ręka w przód.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.