Jesteś tutaj: dietakapusciana.com.pl > Witaminy > Witamina B5

Jabłka

Ten owoc dostępny jest w sklepach, rynkach i warzywniakach przez cały rok, tylko, że jesienią ich cny nieco wrastają. Jabłka Jabłka świetnie nadają się jako przekąski, do deserów, sałatek czy nawet ciast. Oto kilka ważnych powodów, dla których warto często sięgać po nie jak najczęściej. Jabłka skutecznie walczą ze złym cholesterolem. Wystarczy zjadać 2 jabłka dziennie, a unikniemy chorób związanych z nadciśnieniem tętniczym i ustrzeżemy się od zawału mięśnia sercowego. Jabłka są również eliksirem młodości dzięki zawartym witaminom i polifenolm. Jabłka Jabłka są niskokaloryczne więc zaleca się ich spożywanie podczas diety, ponieważ przyśpieszają proces trawienia i zmniejszają apetyt. Ciekawostką jest, że w 100g jabłka jest aż 8g witaminy C dlatego owoce te świetnie wspomagają nasz układ odpornościowy. Szczególnie, gdy pogoda za oknem sprzyja różnym wirusom przeziębienia i grypy. Jabłka ponadto dbają o nasze zęby i wspierają mózg podczas wysiłku umysłowego. Jabłka Jak widać małe niepozorne jabłuszko może nam pomóc w walce z przeziębieniem, poprawić naszą urodę jak również ustrzec nas przed niechcianymi chorobami.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.