Jesteś tutaj: dietakapusciana.com.pl > Zioła > Aloes

Dieta zielona

Chyba każdemu z nas kolor zielony kojarzy się z wiosną, latem i zdrowiem. Wiosna za nami, a lato tuż, tuż więc przydało by się zrzucić kilka zbędnych kilogramów, które zostały nam po zimie. Zielona dieta świetnie wpływa na trawienie, oczyszcza nasze ciało z toksyn. Warto również wiedzieć, że zielone warzywa i  owoce wzmacniają organizm i regulują ciśnienie krwi tętniczej. Zieleń w spożywanych produktach jest gwarancją tego, że znajdziemy w nich witaminy z grup A, E, K, C, B, również żelazo, kwas foliowy, wapń, magnez no i  fosfor. Kolor poszczególnych warzyw i owoców świadczy o tym, co mogą nam dostarczyć. Bardzo istotne przy tej diecie jest to, aby w każdym Twoim posiłku znalazło się zielone warzywo lub zielony owoc. Na śniadanie możesz wypić szklankę zielonej herbaty i zjeść kanapkę z serem i szczypiorkiem, a na drugie śniadanie winogron bądź 2 owoce kiwi. Na obiad możesz przyrządzić sobie gotowaną pierś z kurczaka i podać ją z brokułem, a na kolację idealnie sprawdzi się sałatka z zielonych warzyw- świeży ogórek, sałata, zielona papryka, szczypiorek i natka pietruszki polane sosem winegret.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby zostawić komentarz.